Saturday, June 5, 2010

re-start


Hello everyone, I , yoshi47, have moved into a new blog crib since my life changed a little bit into a good situation and smells like I am going to explore the world again more than ever. If you would like to see my old blog, there is a category on a right side and you definitely see my history.

I finally came back from New York City and San Francisco. At this time, I met so many friends again and I feel very appreciated, and also I met my girlfriend since we had not met face to face each other for almost a year. We had fun a lot in Virginia, Washington D.C. and New York. I know I love her more than anything and I hope we are able to live together sooner or later. When I look back what we had been doing at that time, it seems to me that it was a dream or something....

After I came back to Japan, I realized and remembered who I was before when I was surviving in San Francisco as a courier. Thank you for all the people who helped me out and guided me to so many places that usually people are not able to. I am going to Update what happened there and since I re-started a new blog here, I would like to present my whole new concept and recent activities of my friends and of course me myself as yoshi47.

こんにちわ日本のみなさん。最近になって、自分の人生の中でいろいろなものに芽が生え始めてきました。嬉しいことです。そのため、ブログを引っ越す事にし、ここに移ってきました。もっとバイリンガルに、世界の友達にも分かってもらえるように、日本だけではなく、自分の考えと行動を世界に示す事ができたら幸せかなと思います。昔のアーカイブは右横にあるポートレートの写真をクリックしてもらえれば昔のブログにサーフィンします。

やっとのことで、アメリカから帰国しました。短いようで長い道のり、そして数えきれない数の人々と出会い、昔あった気持ちがまた頼もしく自分の心の中に芽生えてきました。それは何かというと、自分の事を99%信じるのではなく、100%信じるということです。時には疑うことも大切ですが、自分を100%信じるからこそできる疑いなのではと改めて思いました。初心に帰るとはこの事でしょうか。いろいろな人からパワーをもらいました。サンフランシスコでは昔の仲間とどっぷり古き良き時代の話をしたり、ニューヨークでは新しい友達にたくさん出会い、ここに住めたらいいだろうなって思ったり。

そして5年間もの遠距離でよく我慢をしてくれている彼女とも約1年ぶりに会う事ができました。今思えばまるで夢のような日々でした。毎日一緒に、いろいろな事を話し合い、映画に見に行く事ができ、食事を顔を合わせてとることができ、笑ったり、喧嘩したり、そういった当たり前に思えることがとても新鮮で、やはり夢のように思えます。また彼女に会えるようにがんばらなければいけませんね。

これはブルックリンから見たマンハッタンです。彼女とピクニックをした時に写真を撮りました。