Wednesday, June 1, 2011

THE GRIME with WARP








I had been attending THE GRIME team in JAPAN tour in April and we had an interview by WARP magazine and I please to announce that this is the first time to be in WARP!!! the king of the magazine here in JAPAN. haha. I am really proud that what they have been thru even the radiation problem...

anyways, give it up for THE GRIME crew!!! and WARP!!!

4月の楽しかった想い出。想い出こそ宝です。本気で気の合う仲間が海外から。それを快くアテンドっていうか遊び散らかした感じで。国会とか、本当に気持ち悪い、ジャバダハットみたいなスーツ着た臭い気持ち悪い汚い油っぽいゲームの悪役っぺーやつらが働いてる霞ヶ関にTHE GRIMEつっこんで、これが今必要とされている生き方だ!って言ったら笑われるだろうな。それか、TBSとかテレ朝とかテレビ番組系列とかにもつっこませたら、笑われるだろうな。フェイクなテレビ、フェイクな政治家。まーここが中国じゃないだけマシです。まだ言論の自由はあるからね。まあめちゃくちゃな文章ですが、そんな感じです。とりあえずぶっこむっしかないっしょ。とりあえず。

あなたの生きる実力は?

俺は未だにレベル2です。1は超した。